1. INFORMACJE OGÓLNE
1.1. Sklep internetowy prowadzący pod adresem www.perfumeriamonique.pl jest własnością firmy Perfumeria Monique Rafał Grudziński z siedzibą ul. marszałka Józefa Piłsudskiego 27, 87-820 Kowal, Nr NIP: 8882886925, Nr REGON: 341408671
1.2. Regulamin określa warunki i zakres sprzedaży perfum lanych, butelek oraz akcesoriów wystawionych w sklepie internetowym.
1.3. Każdy Klient powinien zapoznać się z Regulaminem przed złożeniem zamówienia. Dostępny jest on na sklepie internetowym pod nazwą www.perfumeriamonique.pl. Brak akceptacji niniejszego Regulaminu oznacza anulowanie zamówienia.
1.4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie stosowane są przepisy obowiązujących ustaw.
1.5. Ze względu na ewentualną konieczność wprowadzenia zmian wynikająca bezpośrednio ze zmiany przepisów prawa sklep internetowy zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu. Wszelkie zmiany będą ukazywane na sklepie internetowym wraz z datą oraz listą zmian. Zmiany stają się skuteczne w terminie 14 dni od ich opublikowania. Zamówienie złożone przez Klientów przed wejściem w życie zmian regulaminu będą realizowane według dotychczasowych postanowień.
2. SKLEP INTERNETOWY
2.1. Sprzedaż odbywa się za pośrednictwem Internetu, telefonu bądź osobiście w formie umowy zawieranej zarówno na odległość jak i na miejscu, pomiędzy podmiotem składającym zamówienie, a perfumerią oferującą swoje produkty.
2.2. Przed złożeniem zamówienia w Sklepie, Klient zobowiązany jest zapoznać się z niniejszym Regulaminem, który dostępny jest na stronie Klienta www.perfumeriamonique.pl. Na żądanie klienta Sklep przesyła wzorzec umowy droga elektroniczną na wskazany adres e-mail.
2.3. Odmowa akceptacji niniejszego regulaminu oznacza anulowanie złożonego zamówienia.
2.4. Wszystkie produkty oferowane w sklepie internetowym są nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych.
2.5. Wszystkie ceny w sklepie internetowym podane są w walucie zł i stanowią wartość brutto.
2.6. Warunkiem realizacji zamówienia ze Sklepu Internetowego jest podanie przez Klienta poprawnych danych w formularzu zamówienia.
2.7. W przypadku zamówienia i wysyłki zagranicznej Sprzedawca prosi o kontakt przed zakupem.
3. SKŁADANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ
3.1. Klient dokonuje wyboru produktów poprzez wybranie opcji „do koszyka”, produkty zostają automatycznie zapisane w wirtualnym koszyku na stronie sklepu. Ilość produktów można zmienić na stronie zawartości koszyka.
3.2. W celu sfinalizowania zamówienia należy wybrać opcję „do kasy”, system automatycznie przechodzi do formularza zamówienia. W formularzu należy uzupełnić wszystkie dane oznaczone *, w celu otrzymania poprawnych danych do wysyłki.
3.3. Zamówienia przyjmujemy przez 24h / dobę w każdym dniu tygodnia. Realizacja zamówień odbywa się codziennie od pn.– pt.(w dni robocze), w godzinach pracy sklepu: 9-17. Jeżeli zamówienie zostało złożone w dniu wolnym od pracy, to będzie ono zrealizowane w następnym dniu roboczym, w godzinach pracy sklepu.
3.4. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem, Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzję o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).
3.5. Klient może zmienić lub wycofać złożone zamówienie do momentu jego wysłania. W tym celu należy skontaktować się z obsługą Sklepu za pomocą poczty elektronicznej monique.kontakt@wp.pl lub telefonicznie 506709568
3.6. Sklep zastrzega sobie prawo do telefonicznego lub mailowego potwierdzenia zamówienia lub kontaktu w celu informacji o towarze i realizacji zamówienia.
3.7. W przypadku zamówień indywidualnych czas realizacji może się wydłużyć o czas sprowadzenia towaru do sklepu. Klienci są informowani o terminie realizacji zamówienia telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej.
3.8. Bezpłatne dodatki GRATISY nie podlegają wymianie ani reklamacjom. W przypadku zwrotu towaru Klient zobowiązany jest do odesłania go wraz z zwracanym produktem.
3.9. Do sprzedaży promocyjnej przeznaczona jest ograniczona liczba towarów. Realizacja zamówień następuje według kolejności ich wpływania, aż do wyczerpania zapasów towarów objętych tą formą sprzedaży.
4. PŁATNOŚCI
4.1. Klient w trakcie składania zamówienia, wybiera opcję zapłaty oraz dostawy produktu.
4.2 Klient może wybrać opcję zapłaty za towar z podanych na stronie internetowej.
4.3. Dostępne opcje zapłaty za zamówiony towar to: przedpłata na konto firmowe poprzez PayU, przelewy24, płatność przy odbiorze za pośrednictwem kuriera, przelew tradycyjny.
4.4. Przedpłaty na konto księgowane są na koncie firmowym:
Dane do przelewu:
mBank
95 1140 2004 0000 3002 7500 7039
Perfumeria Monique Rafał Grudziński
ul. Piłsudskiego 27
87-820 Kowal
4.5. Klient wybierając przedpłatę na konto poprzez platformy PayU bądź przelewy24 zostaje przekierowany automatycznie na swoja stronę banku internetowego, gdzie dokonuje niezbędnych czynności do wykonania przelewu.
4.6. Klient wybierając opcję zapłaty za pobraniem zobowiązany jest zapłacić za towar w momencie jego odbioru.
4.7 Klient wybierając opcję zapłaty przelewem tradycyjnym otrzymuje mailowo po potwierdzeniu zamówienia dane do przelewu. Przelew ten może zrealizować w swoim banku, na Poczcie lub w dowolnie wybranej placówce. Klient zobowiązany jest podać numer zamówienia w tytule przelewu.
4.8. Zamówienie zostaje przekazane do realizacji tuż po jego zamówieniu lub po zaksięgowaniu wpłat na koncie firmowym, co jest zależne od wybranej opcji dostawy. W przypadku gdy wpłata zostanie zaksięgowana w dzień wolny od pracy lub święta, zamówienie realizowane jest w najbliższym dniu roboczym.
4.9. Z chwila wpłynięcia należności na konto Sprzedawcy, towar zostaje wysłany wraz z paragonem lub na wyraźne życzenie klienta fakturą VAT. Dane do faktury należy wpisać od razu w formularzy zamówienia, gdyż po wystawieniu paragonu nie ma możliwości dodania FV.
5. DOSTAWA
5.1. Dostawa zamówienia realizowana jest poprzez:
-
DPD
-
InPost
-
Pocztę Polską
5.2. Wybranie opcji płatność przy odbiorze wiąże się z dodatkowym kosztem. Jest to opłata pobraniowa
5.3. Dostawa zamówienia realizowana jest w terminie ok. 2 dni roboczych od daty zaksięgowania przelewu lub przy wyborze opcji za pobraniem. Czas realizacji zamówienia może się nieco wydłużyć w okresach przedświątecznych.
5.4. Firma Perfumeria Monique nie bierze odpowiedzialności za opóźnienia w dostawie wynikające z błędów dostarczycieli.
5.5. Kupujący może odebrać zamówienie również osobiście, w godzinach pracy Sklepu po uprzednim poinformowaniu.
6. ZWROTY
6.1. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku “O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny”, Klient będący osobą fizyczną dokonujący zakupu w celu niezwiązanym z działalnością gospodarczą może odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki, przesyłając na adres Sklepu stosowne oświadczenie o odstąpieniu od umowy – wypałniając formularz zwrotu. Zwrot towaru następuje na adres Sprzedawcy: Perfumeria Monique Rafał Grudziński ul. Piłsudskiego 27, 87-820 Kowal
6.2. W przypadku odstąpienia od umowy kupna klient pokrywa koszty dostawy przesyłki.
6.3. W przypadku odstąpienia od umowy, Klient zobowiązany jest niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni przesłać towar w stanie niezmienionym.
6.4. Zwrot zamówień indywidualnych lub personalizowanych jest niemożliwy. Treść „Informujemy o wyłączeniu odstąpienia od umowy na podstawie art. 38 ustawy o prawach konsumenta ze względu na przygotowanie produktu pod Państwa konkretne zamówienie. Dokonanie zakupu jest jednoznaczne z akceptacją powyższego wyłączenia” jest zawarta w opisie każdego produktu, którego dane wyłączenie dotyczy.
6.5. Zwrot należności związanej z odstąpieniem od umowy nastąpi w terminie 7 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta. Sprzedawca nie zwraca pieniędzy przekazem pocztowym.
6.6. Zwroty nadane do naszego sklepu przesyłką pobraniową nie są przyjmowane.
6.7. Klient jest zobowiązany do pisemnej informacji o odstąpieniu od umowy kupna oraz dołączyć dowód zakupu.
7. REKLAMACJE
7.1. Reklamacji podlegają wady ukryte produktów oraz ich jakość. Reklamacje należy wysyłać na adres mailowy monique.kontakt@wp.pl
7.2. Każda reklamacja rozpatrywana jest indywidualnie w terminie 14 dni, zgodnie z ustawą o reklamacji, nierozpatrzona reklamacja w terminie 30 dni od daty jej zgłoszenia zostaje rozpatrzona pozytywnie.
7.3. W przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji, Klient ma prawo do wyboru jej rozpatrzenia. Klient otrzymuje zwrot pieniędzy za reklamowany produkt, naprawę, bądź wymianę produktu na nowy.
7.4. Towar należy odesłać w nienaruszonym stanie koniecznie z paragonem lub fakturą oraz formularzem reklamacyjnym, który Kupujący otrzyma mailowo po kontakcie z nami.
7.5. Koszty związane z przesyłką w przypadku rozpatrzenia reklamacji pozytywnie ponosi Sklep. Paczki obowiązkowo należy nadawać przesyłką rejestrowaną. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za zaginione paczki.
8. DANE OSOBOWE
8.1. Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie perfumeriamonique.pl oraz na ich przetwarzanie dla celów realizacji umowy. Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, jednak brak zgody na ich przetwarzanie uniemożliwia realizację zamówienia przez Sklep. Klient ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych.
8.2. Dane osobowe chronione są zgodnie z Ustawa z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. nr 101 z 2002 r. poz. 926 z póź. zm) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich.
8.3 W przypadku wyrażenia przez Klienta dodatkowej zgody dane osobowe będą przetwarzane przez Sklep w celu informowania Klienta o nowych towarach, promocjach i usługach dostępnych w sklepie Perfumeria Monique.
9. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
9.1. Wszelkie kopiowanie materiałów i zdjęć wykorzystanych na stronie www.perfumeriamonique.pl bez zgody jest zabronione.
9.2. Wszelkie informacje dotyczące specyfikacji produktów, zdjęcie produktu zamieszczone na stronie www.perfumeriamonique.pl mogą się nieznacznie różnić od stanu faktycznego. Kolor produktu zależy od ustawień monitora oraz aparatu, którym dany produkt był fotografowany.