14 dni na zwrot

darmowa dostawa od 300 zł

Zwroty i reklamacje

1. ZWROTY

1.1. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku “O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny”, Klient będący osobą fizyczną dokonujący zakupu w celu niezwiązanym z działalnością gospodarczą może odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki, przesyłając na adres Sklepu stosowne oświadczenie o odstąpieniu od umowy – wypałniając formularz zwrotu. Zwrot towaru następuje na adres Sprzedawcy: Perfumeria Monique Rafał Grudziński ul. Piłsudskiego 27, 87-820 Kowal

1.2.  W przypadku odstąpienia od umowy kupna klient pokrywa koszty dostawy przesyłki.

1.3. W przypadku odstąpienia od umowy, Klient zobowiązany jest niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni przesłać towar w stanie niezmienionym.

1.4. Zwrot zamówień indywidualnych lub personalizowanych jest niemożliwy. Treść „Informujemy o wyłączeniu odstąpienia od umowy na podstawie art. 38 ustawy o prawach konsumenta ze względu na przygotowanie produktu pod Państwa konkretne zamówienie. Dokonanie zakupu jest jednoznaczne z akceptacją powyższego wyłączenia” jest zawarta w opisie każdego produktu, którego dane wyłączenie dotyczy.

1.5. Zwrot należności związanej z odstąpieniem od umowy nastąpi w terminie 7 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta. Sprzedawca nie zwraca pieniędzy przekazem pocztowym.

1.6. Zwroty nadane do naszego sklepu przesyłką pobraniową nie są przyjmowane.

1.7. Klient jest zobowiązany do pisemnej informacji o odstąpieniu od umowy kupna oraz dołączyć dowód zakupu.

2. REKLAMACJE

2.1. Reklamacji podlegają wady ukryte produktów oraz ich jakość. Reklamacje należy wysyłać na adres mailowy monique.kontakt@wp.pl

2.2. Każda reklamacja rozpatrywana jest indywidualnie w terminie 14 dni, zgodnie z ustawą o reklamacji, nierozpatrzona reklamacja w terminie 30 dni od daty jej zgłoszenia zostaje rozpatrzona pozytywnie.

2.3. W przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji, Klient ma prawo do wyboru jej rozpatrzenia. Klient otrzymuje zwrot pieniędzy za reklamowany produkt, naprawę, bądź wymianę produktu na nowy.

2.4. Towar należy odesłać w nienaruszonym stanie koniecznie z paragonem lub fakturą oraz formularzem reklamacyjnym, który Kupujący otrzyma mailowo po kontakcie z nami. 

2.5.  Koszty związane z przesyłką w przypadku rozpatrzenia reklamacji pozytywnie ponosi Sklep. Paczki obowiązkowo należy nadawać przesyłką rejestrowaną. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za zaginione paczki.